دستور پرداخت مطالبات کارکنان آبفای شوش صادر شد

شوش

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: از سوی وزیر نیرو، دستور پرداخت مطالبات کارکنان آبفای شوش صادر شد.

محمد کعب عمیر بیان کرد: در خصوص مشکلات کارکنان آبفای شوش، تأمین آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان‌های شوش و کرخه، طرح آبرسانی غدیر به شهرستان‌های شوش و کرخه، رفع مشکل آب شرب عبدالخان و دیگر مسائل و مشکلات شهرستان‌های شوش و کرخه در حوزه‌های آب و برق، با وزیر نیرو دیدار و گفت‌وگو کردم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از مسائل مهم این نشست بحث پرداخت نشدن حقوق کارکنان آبفای شوش بود که از وزیر نیرو درخواست شده که مشکل حقوق آنها را برای همیشه برطرف کند.

وی افزود: پیگیری و مکاتبات زیادی برای پرداخت حقوق معوقه کارکنان آبفای شوش و… صورت گرفت که وزیر نیرو دستورات لازم را برای پرداخت حقوق‌های معوقه صادر کرد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بیان کرد: برای حل هرچه سریع‌تر مشکلات کارکنان آبفای شوش در روزهای آینده دیداری با مدیرعامل آبفای کشور خواهم داشت تا این مکاتبات و پیگیری‌ها برای رفع مشکلات سریع‌تر به نتیجه برسند.

به گزارش مهر، در روزهای گذشته کارکنان اداره آب و فاضلاب شهرستان شوش با حضور مقابل درب اداره خود، خواستار پرداخت حقوق معوقه ۶ ماهه خودشان شدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شوش
چهار متهم یک درگیری طایفه‌ای در شوش بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت: چهار متهم یک درگیری طایفه‌ای در این شهرستان بازداشت شدند و سه قبضه سلاح جنگی به کار برده شده در درگیری کشف و ضبط شد.  به گزارش نسیم شوش: به نقل از دادگستری خوزستان، مسلم کرم اللهی یکشنبه در خصوص این پرونده درگیری …

شوش
۵۷۰ راس دام به دلیل مسمومیت در شوش تلف شد

رئیس اداره دامپزشکی شوش گفت: ۵۷۰ راس گوسفند به علت مسمومیت شدید با آب کشاورزی آلوده به کود اوره در شهرستان تلف و لاشه آنها با نظارت کارشناسان اداره دامپزشکی به صوت بهداشتی دفن شد. محمدرضا مشکی زاده سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه …

شوش
حوادث کار در شوش ۵۰ درصد کاهش یافت

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش گفت: حوادث کارگری در واحدها و کارگاه‌های صنفی و صنعتی این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۵۰ درصدی داشته است. مهدی عبدالخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار نسیم شوش افزود: کاهش ۵۰ …